maandag 5 december 2011

meer kans op beautybakery goodies♥

een paar weken geleden kondigte ik al aan dat ik & angel van the beauty bakery goodies gingen weggeven, en volop werd er aan mee gedaan, dus om sommige onder jullie nog net ietjes meer kans te geven om te winnen, heb ik vandaag een berichtje voor jullie.  maare sttt... niet veder vertellen hoor!



voor de meiden onder ons die het bericht niet hebben gelezen > klik dan even. dan maak je toch nog kans!
maar je kan natuurlijk ook meer kans maken, en vandaag vertel ik jullie wat je daar voor moet doen:





meedoen kan tot & met 12 december.

vandaag stond eigenlijk mijn favoriete van de maand filmpje gepland, maar ik ben mijn stem kwijt, dus ik kan hellemaal niet praten en lig ziek op de bank.
zodra ik mijn stem terug heb zal ik deze als nog voor jullie opnemen!

doen jullie mee aan mijn winactie?