vrijdag 27 januari 2012

Crazzy Give away!!

Give away!! 
Omdat ik zólang NIET  heb geschreven moet ik het maar een beetje goed zien te maken met jullie ;)
Nou hoe kan dat nou beter dan zo!?
Wat je kan winnen is nog even een verassing, maar weten wat je ervoor moet doen?? Lees dan verder!
 
Crazzyy word dit!
Jullie willen vast weten wat je moet doen!! Hier komt ie..

Stap 1.. Omdat het voor mij allemaal nog een beetje (heel erg) nieuw is, is stap 1, een goude tip voor mij plaatsen bij de comments.. Dat mag echt alles zijn!! Gewoon tips van hoe ik het handig kan aanpakken, of wat jullie graag van me willen horen!

Stap 2! Sent een Foto of video (Naar trends-yaar@hotmail.com) waar jij echt helemaal crazzy gaat! met je opa of oma of lekker alleen maakt niet uit. Hier is een regel aan verbonden: Het kan niet gek genoeg!!


Een ding kan ik al wel vertellen over wat je kan winnen..  Het is natuurlijk echt helemaal te gekk!!
De winnares zal op 7 feb. bekent worden gemaakt!! Genoeg tijd om na te denken dus!!!
Veel plezier!!

ayoo mi:) !! ('l)