maandag 12 december 2011

uitslag beautybakery goodies

yeah, vandaag staat dan finaly de uitlsag online!, enn om het spannend te houden, beginnen we met een filmpjee. en eindige we met de 2 winaressen. niet gewonnen? niet getreut, volgende week staat er alweer een nieuwe winactie online.







winaressen:
ik heb jullie gekozen via de random name picker.
gefeliciteerd: Gaby & Anne( live-love-happyness.blogspot.com
willen jullie contact met mij opnemen door een mailtje te sturen naar imperfectionisbeauty@live.nl


ik wil jullie allemaal bedanken voor het mee doen,
en ik hoop dat jullie zeker weer mee doen met de volgende winactie!
in het filmpje vertel ik over de nieuwe winacitie, als je nu al een mail stuurt met je verhaal of look, word je gediskwalifiseert(schrijf je dat zo?)




liefs,xx