zondag 15 april 2012

Whats going on here!?

Hee :)


Dus ik kijk af en toe op Yara haar blog maar whaat!? whats happen?? geen posten meer? Dus even een postje van mij om hier in deze boel wat leven te blazen!!!
lezen jullie mee? ;)
Oke oke, we hebben het allemaal druk, óók Yara so i understand. Sommigen van jullie hebben wel een keertje op mijn blog gekeken waarmee ik zou beginnen en ook daar gezien dat ik niets heb gepost.. Heel jammer vind ik dat maar ook ik heb het druk met school en dan ook nog mijn opleiding die ik in het weekend doe.

Maar nu dus even ontspannen meiden!! ik heb een leuke revieuw voor jullie :)

Jaja, van de week heb ik 3 lipsticks gekocht. Tijd voor een revieuw!!

Ik heb gekocht: - L'Oréal 301 Rouge Caresse, dating coral
                        - L'Oréal  03   Rouge Caresse, lovely rose
                        - Catrice  010 Ultimate Color, be natural!


L'Oréal 301 Rouge Caresse, dating coral, is een mooie (zoals de naam al zecht) koraal kleur. Hij voelt heerlijk aan en maakt mijn lippen ook zacht! Opbrengen vind ik bij deze stick een beetje lastig.. ik krijg het moeilijk goed in de hoekjes zonder er naast te gaan.En hij vervaagt al wel weer best snel en dus moet je vaak bijkleuren. De kleur blijft wel deels zitten maar de glans niet ;)
                                                                      



L'Oréal  03   Rouge Caresse, lovely rose, is een super lieve heel licht roze kleur. ik vind hem echt super mooi en ook deze voelt heel lekker aan op mijn lippen. Maar ook deze lipstick vervaagt best snel en moet ik vaak bij kleuren. Erg jammer.Gek genoeg heb ik hier geen last van mijn hoekjes kleuren, en toch hebben de sticks dezelfde vorm!


Catrice  010 Ultimate Color, be natural!, is een hele mooie nude kleur. ik vind hem heel fijn smeren en voelt ook lekker aan. Deze stick blijft goed zitten! Alleen als ik velletjes heb op mijn lippen zie je dat nog beter als ik deze stick er overheen doe.






                        -L'Oréal 301 Rouge Caresse, dating coral : €14,95
                        - L'Oréal  03   Rouge Caresse, lovely rose: €14,95
                        - Catrice  010 Ultimate Color, be natural!  : €4,-

Dat waren ze dan allemaal. Ik heb heel erg mijn best gedaan op de foto's want mijne kreeg ik niet op de computer..

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en hier wat meer posts verschijnen! 

Ayoo mi:)                                                                                                        Anne.