zaterdag 31 maart 2012

lush revieuw.

lekkerding!
lush.. mhmmm geweldige handgemaakte zeepjes!
die ook nog eens heerlijk ruiken!
afgelopen zaterdag plaatse ik een bestelling bij lush. die gister eindelijk binnenkwam. mhmmm inmiddels heb ik alle producten inmidels getest. en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik ervan vind!
hihi ben je benieuwd?





ziet deze zeep er niet heerlijk uit? en de geur dan mhmm..
wat lush zegt over sea vegetable:
Sea Vegetable is gemaakt met onder andere zeewier, een van onze favoriete ingrediёnten, en heeft een laagje grof zeezout bovenop, zodat je gelijk even je bloedsomloop kunt stimuleren. Hij ruikt naar limoen, lavendel en zeewier, niet te tuttig, niet te stoer, een heerlijke zeep voor de hele familie, voor alle smaken.
Mineraalrijk zeewier, zeewier absoluut, lavendel en zeezout helpen huidproblemen te verminderen, ze werken verzachtend op een rode en geirriterde huid. 

De geur doet je denken aan een strandwandeling in de lente, er waait een zacht briesje, het zonnetje schijnt! Alle sombere buien waaien even weg.
Natuurlijk heeft ook Sea Vegetable een palmolievrije zeepbasis, net als al onze andere zepen!



mijn mening:
ik ben geen fan van limoen geuren, maar oh in combinatie met de lavendelgeur vind ik het heerlijk!
de geur is lekker sterk & blijft lang hangen. precies waar ik van hou.
ook vind ik de kleuren heel leuk! de overloop van bruin naar blauw maakt het heel vrolijk. ook zitten er groene vlekjes op, waarvan je eerste instansie denkt dat het schimmel is, maar geloof me dat is het niet. dit heerlijke zeepje schuimt heel lekker & maakt me huid lekker zacht.
je betaald 5,45 voor 100 gram!




mhmm ooit een shampo gehad die zo lekker ruikt & zo goed verzorgt?
wat lush zegt over curly wurly:
Curly Wurly is het tropische zusje van Big om je krullen te kalmeren (maar mensen met stijl haar gebruiken het ook omdat het ontzettend veel glans geeft). Het haalt de pluis uit je haren met een voedende mix van cacaoboter, kokosboter en avocadoboter. De kleine stukjes die je er in vindt, zijn stukjes kokos. Spoel uit en je zachte haren geuren naar vanille en voelen als zijde.
mijn mening:
wat een heerlijke vanille geur zeg! en ik vind de verpakking ook echt heel leukk!
het is weer eens wat anders zo'n potje, dan in een fles. het is dan ook helemaal geen probleem om het er uit te krijgen! ik maakte me best wel zorgen dat ik er heel kort mee zou kunnen doen! maar dat is dan weer helemaal niet waar. je hebt maar een klein handje nodig voor heeel veel haar, en het schuimt heerlijk. de stukjes kokos maken je haar nog extra zacht & mijn haar gaat er gelijk beter van zitten. het word veel rustiger & me krul valt veel mooier.
voor 220 gram betaal je 15,95.



blonder haar door een haar masker?
wat lush zegt over marilyn:
Kamille, citroen en safraan maken blond haar nog lichter; niet een dramatische kleurverandering, maar een geleidelijk effect. Je krijgt wel direct zachter haar (komt door de lijnzaadgel) en het glanst ook mooier (komt door de verse citroensap). Gebruik dit regelmatig en je bent zomerblond. Een ruim hoeveelheid inmasseren, twintig minuten laten intrekken en uitspoelen. 
mijn mening:
wat mij als allereerst opviel is dat het heel erg lijkt op een zelfgemaakt haar masker. je gebruikt best veel na een keer, waardoor ik denk dat dit masker niet heel lang mee gaat. maar een haar masker gebruik je natuurlijk ook niet elke dag, hooguit 1 keer per week. 
het masker beloofd je haar blonde highlights te geven, dus daar ben ik sowieso heel benieuwd naar.
het verzorgt me haar wel heel goed en maakt het lekker zacht.
de citroen geur is ook best sterk, maar daar wen je aan, en ik begin het zelf lekker te vinden.
voor 225 gram betaal je 10,95.


over 2 maanden wilde ik nog een revieuw doen over de zelfde producten.
kijken of mijn mening dan erover is verandert.
veder i love lush! mhmmm. dit zijn mijn eerste producten maar zeker niet de laatste. 


hebben jullie al wat van lush? 
en wat is jullie favoriete product?