zondag 12 juni 2011

about me

ik kwam er achter dat ik hellemaal nog geen about me had,
dus dat ga ik hierbij even doen,
ik ga wat dingetjes vertellen in een filmpje en gewoon even wat dingetjes schrijven,
er zullen ook wat foto's bij staan van onze diere, familie en dorp!


                                                                         



ik ben opgegroeit in een klein dorpje genaamt Nederhorst den Berg,dat ligt in de buurt van Hilversum!
ik woon hier samen met mijn moeder, stiefvader en broer.
het dropje waar ik in woon is een klein boeren dorpje,
en de straat waar ik woon is dan ook echt een straat met veel boeren!
veder ben ik pas 12 jaar oud( de meeste schatte me ouwer) en zit in groep 8 van mijn basic school carriere!
na dit school jaar ga ik naar de tweetalige afdeling van het groot goylant in Hilversum!
tweetalig houd in dat je bijna alle vakken in het engels krijgt, wat me heel leuk lijkt!
naast het tweetalig onderwijs krijgen we ook laptop onderwijs,
dat houd in dat we een laptop van uit school krijgen!
ik heb daar in iedergeval heel veel zin in!

veder heb ik een hond!
maartje!
het is een weimeraner en ze is echt heel lief,
de meeste mensen zouden bang voor er zijn omdat ze zo groot is,
maar ze doet echt helemaal niks!
ze is wel waaks(dus ze blaft als er iemand aan komt lopen)
maar valt die mensen niet aan, en de meeste mensen die bij ons komen weten dat we een hond hebben dus dan is het ook geen probleem!
(op de foto is ze loops vandaar heeft ze een broek aan!)
meer info over maartje?lees dit artikel

veder hebben we ook vier poezen(ja vier) eigenlijk hadden we er 2 maar me stiefvader en me moeder gingen samen wonen en hij had er al 2 vandaar dat we er nu vier hebben.
een van de poezen is van mij dat is sientje!              
me broer's poes heet floortje,
en de andere 2 heten tijg en grijs,
(de poes die je op de foto ziet is Sien)

naast mijn school, doe ik ook nog aan musical les,
het is een opleiding voor mensen die later het theater in willen.
we trainen 3 tot 5 uur per week ervoor,
dat is best veel maar dat komt doordat je elk jaar ook een eind voor stelling doen,
dit jaar doen we dat in de grootten zaal van het spant! in Bussum.
en juist doordat we in de grootten zaal staan moeten we extra veel trainen wat best zwaar is af en toe,
maar het is ook een hele eer om in de grootten zaal te mogen staan,
elk jaar mag een musical groep er in staan en dit jaar zijn wij dat dus!
we doen de musical assepoester dat ik een verhaal wat denk ik jullie allemaal wel weten,
alleen onze musical is iets anders dan het verhaal!
als je nieuwsschierig ben geworden moet je even kijken op deze website!
http://www.degooischemuziekschool.nl/
de voorstelling is eind Juni dus dat schiet al aardig op.


zoals ik dus al zei in me filmpje ben ik een echte make-up freak!
soms maak ik me 7 keer per dag op, en dat is best veel,
veder hebben jullie tot nu toe alleen maar natuurlijke looks gezien,
maar ik ben bezig met een echte felle look!
dus blijf vooral me blog checken!

nu nog wat leuke kleine weetjes!

favoriete film: twighlight, he horse whisperer
favoriete actrice: kristen stewart, hillery duff
favoriete acteur: robert pattinson, ruud veltkamp
favoriete tv serie: GLEE, GTST, the hills!
favoriete eten: noodels!
favoriete boek: the horse whisperer
favoriete site: beautylab.nl, live-love-happynes.blogspot.com


thats all you need tot know!
ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen,
mocht je nog vragen hebbben mail ze dan even naar imperfectionisbeauty@live.nl
of stel ze bij de comment's!

下次再见