dinsdag 7 juni 2011

Vis Spa+vakantie+nieuws=...

Haai iedereen,

Ja vandaag zullen jullie het even zonder foto's moeten doen want ik heb wat problemen met de computer dus verzend ik dit vanaf me ipod.
ik ga heel veel vertellen dus hoop dat je tijd heb
enne, have fun!


Als aller eerste wil ik Julie even vertelen dat ik morgen ochtend mijn filmpjes zal gaan verweideren, ik merkte dat me beeld kwaliteit erg slecht was,
Dat komt doordat ik de meeste filmpjes opneem met m'n iPod aangezien me camera is gesneuveld'
Dus nu ben ik aan het sparen voor een goeie camera'
Tot die tijd worden me filmpjes opgenomen met Een webcam'
Ik hoop dat dat wel gaat lukken.

Dan wil ik jullie nu wat vertellen over de vis Spa

Ik had jullie er al eerder over verteld
Maar gister ben ik samen met een vriendin en haar moeder naar een vis Spa geweest in beverwijk ik was best wel zenuwachtig en dacht dat het geen fijn gevoel zou vinden omdat ik ook niet tegen kietelen onder me voeten kan'
Aan het begin vond ik het erg raar.
Maar gelukkig wenden het al snel,
Nou loop ik natuurlijk een beetje op de zaken vooruit dus laat ik maar bij het begin beginnen
Toen we daar binnen kwamen werden we meteen ontvangen door de eigennaar, en we kregen een kleine uitleg over wat precies de bedoeling was en vertelde wat over de soort vissen en we konden vragen stellen als we die hadden'
Daarna werden onze voeten gereinigd  met water en zonder zeep'

Als ze daar mee klaar was werden we naar onze stoelen begeleid
Toen we daar een kwartiertje in zaten kwam de eigenaar nog naar ons toe en vroeg of we iets te drinken wilden en alles goed ging enzo'
De behandeling duurde een half uurtje(ligt eraan voor hoelang je reserveert)
Nou afloop worden je voeten nog ingesmeerd met een ja hoe kan je het  noemen een soort van bodylotion denk ik'
De behandeling heeft echt geholpen want het voelt ook zachter aan!
Dus ik was hier zeer over te spreken en ga het zeker vaker doen!
(de foto's volgen later nog)

Veder gaan er wat veranderingen plaats vinden op me blog,
Ik ga morgen even me achtergrond aan passen en misschien layout! (laat me weten wat je er van vind!)
En ik ga proberen 2 berichten per dag te plaatsen.
Maar deze week lukt dat wel doordat ik vakantie heb maar die week daarna moet ik weer naar school dus hem geen idee of dat lukt maar ga in ieder geval me best doen!
En er zullen ook meer review's plaats vinden op me blog!
Ik ga elke weer iets testen enne i let you now!
Een keer peer week zullen jullie ook een outfit of the day en/of look of the day.
Veder zullen de lifestyle tips en alles gewoon blijven!

Dit was het wel z'n beetje denk ik,
Nu zijn jullie er weer hellemaal bij!
Nogmaals  sorry dat er geen foto's bij zitten maar die komen snel!
Doordat ik vakantie heb ga ik vast nog wel even de stad in dus zal ik kijken voor producten want er zijn nog wel een paar dingen die ik nodig heb'(B.V. Kwasten, compect poeder, nagelak!) dus dat zien jullie dan wel!

下次再见