maandag 13 juni 2011

new hair

morgen word mijn haar eindelijk weer eens geknipt,
dat word wel tijd want ik heb behoorlijke droogen punten,
ik weet nog niet precies wat ik wil,
maar ik heb wel een paar ideetjes!






zoals jullie wel weten is mijn moeder kapper,
maar dat wil niet zeggen dat mijn haar altijd perfect zit,
mijn moeder mag dan wel kapper zijn, maar ze heeft het hel druk met er klanten dat ze niet altijd tijd heeft om mij en me broer te knippen! 
mijn haar stond eigenlijk voor vandaag op de planning maar morgen kwam haar iets beter uit,
dus nou word het toch een dagje wachten!
ik had al een paar leuke ideetjes voor me haar,
sorry maar de foto is bewerkt!
zoals je op de foto's kunt zien heb ik veel blonde krullen: 
ik ga denk ik me haar ietsjes korter doen en met high lights!
dat mag ik eindelijk van me moeder,
ik twijfel aleen nog tussen blonden of bruine high lights!
wat vind jij?
let me know!
下次再见

hier lijkt me haar veel korter