donderdag 5 januari 2012

filmpjes update + shoplog alkmaar

hee meiden,
als aller eerst een heel gelukkig nieuw jaar! hebben jullie al je vingers nog?
i'm sorry dat ik zo lang niks heb later horen. om het goed te maken wil ik jullie vandaag even helemaal een udate geven:)
ik ben nu in langendijk, dat ligt vlakbij Alkmaar en ik logereer een paar dagen bij een goede vriendin van musicalkamp van mij. waarscheinlijk kennen jullie haar ook wel Dajenne.
Vandaag zijn we lekker wezen shoppen in Alkmaar & gister zijn we wezen shoppen in de broekenveiling(een winkelcentrum in langendijk) natuurlijk hebben we er ook een shoplog van gemaakt:)


shoplog broekenveiling (4-1-2012)



shoplog Alkmaar(5-1-2012)
hellaas lukte het mij niet op het filmpje hier in te plakken.
via deze link kun je hem alsnog bekijken:
en hier hebben we(vooral ik) veel meer gekocht:)

waar willen jullie nog berichtjes over lezen?