zondag 8 januari 2012

say hii to: ANNE!

hii meiden,
vandaag wil ik jullie vertellen over de nieuwe blogger van imperfectionisbeauty. namelijk: Anne!
zij zou berichtjes plaatsen op dinsdag, vrijdag & zondag.
haar berichten zullen zowel over beauty, lifestyle & fashion gaan. :)
en vandaag haar eerste  korte bericht! benieuwd? lees dan snel veder.




Hii ik ben Anne, Today is my first post!

vandaag gaan Yara en ik een ''soort'' beauty dagje houden, zo meteen beginnen we met fietsen naar mijn tante. die heeft een eigen zonnen studio. ook heeft zei gararufa visjes.^^
ze zuigen aan je voeten en smeren dan met hun kinnetjes een slijmirig spulletje aan je voeten. daar worden ze super zacht van!
ook gaan we onder de zonnenbank:). en we hebben het rijk voor ons alleen aangezien mijn tante weg is. 
en als laaste gaan we ben & jerry cookie dough ijs kopen.. haha gister liet Yara mij voor het eerst ben & jerry ijs eten(shame shame) en nu kan ik nergens anders meer aan denken.. hahah!
dit was even een snel berichtje voor vandaag. ik zie jullie dinsdag!

ayoo mi :)