vrijdag 13 januari 2012

Heerlijk Healthy.. (l')

'Heeii meiden :)


Vandaag mijn eerste echte berichtje.. pfff suuper spannend!
En waar moet ik het dan over gaan hebben?? 
wat maakt je nou echt mooi?? Dat is natuurlijk als je er gezond uit ziet! 
"Beauty is health, if you're not healthy you lose you're beauty.."
Hoe word je nou echt gezond zonder een dieëet??
Wil je dat weten? lees dan verder!
Mijn goede voornemen van dit jaar was: een gezond ontbijt. je ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Ik at altijd of gewoon niets of iets kleins.. Ongezond dus! dat ben ik dus gaan veranderen. hoe?
Ik maak elke ochtend een Smoothie.. hmm lekker en simpel ook! je kan er an alles in doen wat je lekker vind en het licht niet zwaar op de maag.
Wij hebben s'morgens altijd vers geperste Sinasappelsap en daar ben ik nooit zo dol op.. 
nu stop ik het gewoon in de blender met een banaan erbij en pureren maar!
het resultaat? heerlijk simpel ontbijt en super gezond.(tip: doe geen melk product door je smoothie want dan neemt je lichaam de vitamine's niet meer op)


Je hoeft niet persee iets te blenderen, je kan ook gewoon wat fruit pakker en heerlijk opsmullen..
Maar doordeweeks vind ik blenderen wel handig, desnoods neem je het in een flesje mee naar school!
Resultaat??? Mij huid straalt helemaal! ik voel me fit en kan me beter concentreren. je merkt het echt.
Ik had altijd een best wel onzuivere huid (mijn volgende post gaat over de producten die ik gebruik voor mij huid) maar nu is het helemaal egaal en is er niets op aantemerken. Perfect dus!
zo simpel, zo lekker, zo'n goed gevoel . Heerlijk!


Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er wat aan hebben! 
Plaas graag een comment voor dingen waar ik mezelf in kan verbeteren de volgende keer en ik zal er aan werken. of dingen die jullie nog graag zouden willen horen :)


ayoo mi:) !!