zondag 1 januari 2012

uitslag happy new year winactie!

heee lieffies, gellukkig nieuw jaar! hebben jullie al je vingers nog? ikke wel:) maar vandaag word zoals belooft de uistlag van de winactie bekend. ik had jullie nog niet verteld dat je kon winnen & dat er 3 winaarsessen uit zouden komen! zoals je ziet win je van YVES ROCHER hammam olie:) en lekker douch olie die super fijn is in deze winterdagen. hij verzorgt, en maakt je huid super zacht! nu zeker wel benieuwd of je hebt gewonnen hea?



Joany!  ik denk dat ik het zelfde goede voornemen heb.  winkels zijn zo verlijderlijk:)


Jutta! ik ben het helemaal met je eens.


Dajenne! het ging mij vooral om mensen lekker laten praten! trek er niets van aan als mensen over je praten, betekend alleen dat je intresant bent.


ik bedank jullie allemaal voor het mee doen.
zouden de winnaressen contact met mij willen opnemen? imperfectionisbeauty@live.nl


liefs,xx