dinsdag 20 maart 2012

:'(

  Bye bye everywone ..


Heey meiden, dus ik moet jullie iets vertellen.. Zoals de titel misschien al wel laat zien ga ik stoppen met posten op Yara haar blog. Sad.. :(
Ik wil jullie graag vertellen waarom. Willen jullie ook weten waarom? lees dan verder :)





Dus, ik heb al een tijdje het gevoel dat Yara's posts meer bekeken worden dan de mijne. En dat snap ik natuurlijk volledig want de reden warom jullie Yara haar blog (neem ik aan) zo leuk vinden is van wegen haar manier van schrijven.  Ook is een blog iets heel persoonlijks. Je maakt een blog over iets wat jou interesseert en soms wil ik dan hier wat posten wat niet op deze blog thuis hoort. Dus vandaar :)


Maar ik ga verder! Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met m'n eigen blog te maken, En dat viel me niet mee! Maar uiteindelijk ben ik erg tevreden met het resultaat (klaar is hij nog niet ;) )
Mijn blog heet: The happy live, en gaat over wat ik leuk vind. Ik hou bijvoorbeeld erg van bakken en zal hier iets mee gaan doen op mn blog. Eigenlijk dingen die je leven een beetje happy maken :) waar ik en ook anderen echt van kunnen genieten, dus er zal ook genoeg beauty voorbij komen ;)
En ook hou ik heel erg van acteren. Bijvoorbeeld ik doe vaak audities, Zondag heb ik een auditie voor de film SPIJT van Carry Slee, hier zal ik een vlog van maken om te laten zien hoe dat is om te doen :)


Nieuwsgierig geworden? Ik zou het erg leuk vinden als je een keertje op mn blog kijkt :) Mijn blog klik hier

Tot daar!


ayoo mi:)                                                                                     Anne.