zondag 18 maart 2012

niet zoals het hoort.

sweeties!
jullie weten vast nog wel dat ik dip dye hair had hea?
onderkant bruin, boven blond. nou een week geleden was ik die bruine kleur helemaal zat. en ik zag op internet de foto die jullie links zien, bruin/zwart achtig boven, blond onder. en dit vond ik geweldig. dit moest ik hebben. dus ik ermee naar me moeder, en ja hoor ze had gelijk tijd. wil je weten hoe het afliep?


mijn onder kant was natuurlijk  nog een beetje bruin. dus dat wilde niet goed blond trekken, en boven op was ik nog blond.
dus moest ik het onder blonderen, en boven bruiner verven. 
nou het was een bruine kleur wat ik uitkoos. 
maar nu.... pffff het lijkt wel rood! verschrikkelijk. en hier loop ik al een week mee rond!
me onder kant is blond, maar niet zo blond als ik het wilde hebben.
dus dat word vanmiddag nog even expirimenteren!


hebben jullie ooit een haar blooper gehad?