zondag 15 mei 2011

getagd. 4 things

hooii,

 4 dingen die in mijn handtas zitten:
lip balsem
borstel
ipod
geld

4 dingen in mijn bureaulade:
ik heb geen la in me bureau maar als ik er een had zat dit er waarschijnlijk in:
pennen/stiften
papier
etui
boeken

4 favoriete dingen in mijn slaapkamer:
dvd's
stoel
tv/dvd speler
laptop

4 dingen die je altijd al hebt willen doen -die je waarschijnlijk nooit zal doen: 
bungeejumping
shoppen zonder dat je geld opraakt
onderwater zwemmen zonder dat je adem nodig heb
1000 tassen kopen van D&G of LV!!

4 dingen die je op dit moment heel erg leuk vind:
jullie
shoppen
iphone 4
me ipod

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
happines
the lazy song
set fire to the rain
born this way

4 dingen die je niet van mij weet -nu dus wel:
ik luister heel veel ouwe muziek
wij wonen op een half boerderij(hebben schapen, kippen, hond, katten, haan)
ik heb een ipod touch met camera;p
word 6 oktober 13

Dat was de 4 things tag.
je mag hem over nemen op je blog
heb ik zelf ook gedaan
van: xxloveyaaa 
dat een gaaf blog is dus neem vooral een kijkje!

下次再见