zondag 22 mei 2011

pfff.... krullen


de ene dag vallen je krullen heel mooi,
en de andere dag ziet het er niet uit,
geloof me ik weet er alles van 
dus ben ik wat producten uit gaan testen!

de eerste dag heb ik andrelon perfecte krul uit geprobeerd,
de shampoo. de cremespoeling, en de crème,
het beviel allemaal best goed,
me haar werd e lekker zacht van en glansde,
me krullen vielen veder ook mooier.
en het was niet eens zo duur

de tweede dag heb ik  john Frieda Frizz-ease Curl Around Shampoo geprobeerd
het was wel was wel heel duur moet ik zeggen,
maar me krullen werden er echt een stuk mooier van.
en het voelde zacht aan,
maar ik vond niet dat ie zo heel veel verschilde met Andrelon.

en de laaste dag heb ik GUHL Krul-Kracht shampoo en curl mousse
deze vond ik erg fijn,
en de prijs viel wel mee,
als je een klein beetje op je hand doet is het al genoeg!
me haar werd glanzend en het viel mooier.

zelf zou ik gaan voor GUHL Krul-Kracht shampoo en curl mousse
hier nog even foto's van de verpakking.

 

ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
welk product moet ik volgende keer testen?
laat het weten per mail of plaats een comment.

下次再见