vrijdag 13 mei 2011

kuise meisjes♥

haii♥ ,

ik kijk bijna altijd goede tijden slechten tijden,
en je zag Gigi ravalli(Lorena) al telkens met 1 oorbel in lopen met vaak een bloem eraan,
ik vond ze echt heel gaaf, en ben dus gaan zoeken waar ze ze vandaag heeft.
toen kwam ik er dus achter dat ze ze zelf maakt samen met haar GTST collega Marly van der Velden(Nina) en ik vond ze echt heel gaaf dus ik had zo iets van ja waar kan ik ze kopen enzo, want je zag er ook steeds meer mensen mee op straat lopen,
dus gingen me vriendin en ik naar de Bijou Brigitte om te kijken of ze ze daar hadden,
ze hadden ze helaas niet maar de verkoopster zei dat ze ze bij een paar winkeltjes veder op wel hadden! dus wij daar heen gaan, en inderdaad ze hadden ze daar,
ze zien er ook best leuk uit in die winkel maar zijn toch best wel duur(*) ik heb er daar 2 gekocht want ze verkopen ze per 1.
*maar later kwamen we erachter dat ze dus niet echt waren! wat best wel zonde is voor z'n prijs. want Gigi & Marly verkopen ze alleen online!
en ook die zijn aardig prijzig maar wel super mooi!
maar ze hebben ze ook bij andere winkeltjes zoals de GIRLZ!(een winkel bij ons in de buurt) die zien er vind ik zelf wat minder mooi uit maar daar zie je ook aan de achterkant een groen steeltje zitten.
de echte zijn gewoon het mooiste maar ook het duurste!




van elke oorbel zijn er maar een paar beschikbaar! en worden per 1 verkocht.
het zijn opvallende oorbellen met een bloem en symbooltje erin, B.V. sleutel, bloem, kruis of pareltje erin. zelf vind ik die oorbellen echt heel gaaf. en ga ze snel bestellen!


je kan ze ook bestellen op http://www.kuisemeisjes.nl/ 

de gene die daar worden verkocht zijn de enige echten!!




下次再见