zondag 22 mei 2011

outfit of the day


ijdellijk!
na lang wachten is ie er
mijn aller eerste outfit of the day!







het uploaden is ook eindelijke gelukt!
nu wat meer over de outfit:

je ziet hier de nummertjes staan bij elk kleding stuk
dat doe ik om het wat makkelijker te maken
voor mezelf en jullie.
1. het zwarte jasje,
het voelt een beetje aan als een regenjas van de buitenkant van de binnenkant is het lekker warm!
ik heb deze voor 14,95 bij de H&M vandaan.
hij zit heel fijn en is zeker van goeie kwaliteit.
2. the shoes.
hellaas heb ik deze niet in NL gekocht maar in Spanje,
je kan waarscheinlijk ook wel dit soort sandaaltjes in Nederland kopen
het is maatje 36, 

aan de zijkant zit het vast met een soort van speldje!
ze zitten heel fijn en je stapt er niet zo maar uit ofzo.
deze waren geloof ik 25 euro wat ik zelf geen geld vind.
3. de broek
deze broek heb ik bij Rivers Island in Londen gekocht,
maar je hebt hem denk ik ook wel in Nederland,
het is goeie kwaliteit, en zit fijn strak maar niet op een manier dat het afkelt. 
deze was ietsjes prijziger namelijk 35,50.
4. de t-shirt's

zoals je kunt zien draag ik 3 lagen over elkaar.
de twee top's met kastrandjes komen van de New Yorker,
je hebt precies de zelfde ook bij de American Today maar daar zijn ze 25 euro 
en bij de New Yorker maar een 10(geloof ik)
daarover heen draag ik een ander topje ook van de New Yorker
die was 9,95 en daar staat een duif op als teken van vrijheid.
het is allemaal zeer goeie kwaliteit en de reden waarom ik 3 top's over elkaar heen draagt
komt door de nieuwe mode trend! namelijk meerder laagjes van je t-shirt dragen.
mijn kettinkje komt uit Italië.



dit was mijn outfit of the day,
ik hoop dat jullie hem leuk vonden
en er komen er zeker meer aan.


下次再见