donderdag 9 februari 2012

30 days challenge #1

hii darling!
omg, ik heb zo veel zin in deze 30 days challenge!
dus ik kon niet wachten om te beginnen! daarom maar gelijk dag 1!
30 days challenge day 1:  Introduce yourself
jullie kennen me al aardig goed! maar toch nog dingentjes te weten willen komen die 'bijna' niemand weet? lees dan veder!



het lijkt me zo standaard om te beginnen met, hoii, ik ben Yara! haha(: dus ik doe het door middel van vragen te stellen. en daar geef ik dan antwoord op. als je na afloop nog vragen heb, stel ze in de comment's & ik zal ze alsnog beantwoorde!


naam, woonplaats, school?
nou me naam kennen jullie waarscheinlijk wel! Yara!(me achternaam houd ik liever prive) ik woon nu samen met mijn moeder, stiefvader, broer & 2 stiefbroers(die er 1 x per week zijn) in een klein dorpje in Noord-Holland!. het dorpje, (Nederhorst den Berg) ligt vlakbij de wel bekende media stad, Hilversum & een half uurtje van Amsterdam. lekker centraal dus maar toch rustig!
bij me vader woon in ergens anders. nog dichter bij Hilversum (20 minuten fietsen). daar woon ik samen met me stiefmoeder, vader, en stiefzus. me broer en ik komen daar 1 x per week. en om het weekend.
over mijn school heb ik jullie volgens mij al wel eens verteld? ik doe 2e talig. dat houd in dat ik alle vakken( op wiskunde & Nederlands na). 


op mijn eerste plek komt?
dit is iets wat ik heel zeker weet! me familie & vriendinnen/vrienden.
mij maakt het niets uit hoelaat het ook is, als er iets is kunnen ze altijd bij mij terecht!
ik zou niet weten hoe ik zonder me vrienden zouden moeten overleven... als ik me kut voel zijn hun er om me op te vrolijke.. om mee te praten... om mee te lachen! ik heb afgelopen jaar echt geleerd wie ik kan vertrouwen en niet! en heb echt een paar super lieve vriendinnetjes/vrienden leren kennen! echt ik kan niet zonder ze! 
ook me familie, hoe chagrijnig ik ook ben, ze zijn er altijd! ook heb ik een hele goede band met me (stief) broers! ik bespreek bijna alles met ze. 


later word ik?
ik richt me niet zo op de toekomst! natuurlijk doe ik wel me best op school, maar ik leef nu. wat ik later met me leven wil doen zie ik dan wel! ik hoop in ieder geval nog steets te bloggen.. misschien word ik later wel net als me moeder kapster... of ik ga in een winkel werken! ik heb geen idee! ik weet wel dat ik iets wil doen waarbij ik bezig ben. stil zitten is niets voor mij. en het zou natuurlijk helemaal super zijn als het iets met mode of beauty te maken heeft! maar nu ga ik gewoon lekker door waar ik mee bezig ben! genieten van me leven, me vrienden, me familie! want  je weet nooit waarneer het ophoud! en later.... ik zie wel(:




dit was wel zo'n beetje wat ik wilden vertellen! als je nog vragen heb, wees niet bang om ze te stellen in de comment's. ik zou ze met liefde beantwoorde!