dinsdag 14 februari 2012

Valentine.. (l')

Hii :)

Het is valentijn.. een heerlijke dag vol spanning en versassingen :)
Heb jij vandaag een anonieme aanbidder? of ben je verrast door je vriendje? Of vier je het niet?
Benieuwd hoe ik Valentijn vier? (: lees dan verder!


Ik vind Valentijn echt een heerlijke dag..
Het allerleukste vind ik als er 2 meiden de klas in komen met de weer massaal verzonden rozen en die gaan uitdelen. Hihi je ziet al die gezichtjes van mijn klasgenoten knal rood worden als ze een roos krijgen, super leuk!


Verder ga ik op Valentijnsdag heerlijk op de bank liggen met een hartjes vormige doos chocola om vervolgens heerlijk weg te zwijmelen bij een romantische film... <3
Vandaag word dat: The Notebook


Hoe vier jij Valentijn?? Net zo zwijmelend als ik?? Of doe je er niet mee?? Deel het met ons !!


Fijne Valentijn....    <3
                                                                                                                       Anne.