zaterdag 11 februari 2012

my valetine.


 schatjess!
alsmost valetine's day!
hebben jullie er al een beetje zin in? 
hebben jullie een leuke jongen(meisje kan natuurlijk ook) op het oog met wie je deze dag graag zou willen doorbrengen?
of ben je liever alleen?
ik breng deze Valentijnsdag alleen door, naja niet helemaal alleen want mijn vriendinnen zijn ook weer single! 
ben jij heartbroken dit jaar? en probeer je liefde te vermeiden?
of hoop je toch nog een berichtje te krijgen van die ene leuke jongen?
ik ga jullie vandaag vertellen over mijn ''boy'' !


sommige van jullie hebben het al aan mijn tweets gemerkt,(als je me nog niet volgt op twitter & het toch wil. klik dan hier!) ik ben ook heartbroken dit jaar. 
zijn jullie klaar voor mijn liefdes verhaal?
maar pssstt... niet door vertellen hoor!


so i met a boy, and he is like my best friend, well he was. 
het is zo'n 3 maanden geleden dat ik verlieft op hem werd & hij om mij. 
ik herrinder me de eerste dag dat ik met hem praten nog. 15 december. 
hij was lief, grappig, en het typ waarvoor ik nooit zou vallen... althans dat dacht ik.


''we were in love''


na 3 dagen kwam het gevoel al. elke avond praten ik met hem. het was zo fijn!
ik had in de tijd ook kerstvakantie, en we besloten af te spreken!
hij was de vriend van een jongen uit me klas, dus die & mijn vriendin ging ook mee!
toen ik hem zag... kreeg ik dat gevoel... ik wist niet hoe het heten!






op msn was ie heel lief.. en dat verliefde gevoel werd alleen maar sterker.
na een tijdje vertelde we elkaar dat we elkaar leuk vonden maar het werd niks.
en toen kwam 'dat feest'. en wat daar gebeurden.. ;)
i have kissed! mijn eerste zoen.. mooier kon niet.. nouja voor mijn gevoel was het een hell.
ik trilde.. ik wilde niet.. het was alles behalve romantisch. 
of ik spijt heb? nee. nooit(:
de volgende avond op msn was ie super lief. en haalde die mijn onzekere gevoel hellemaal weg!
hij zei: ''het leek wel een droom, toen we zoenden.''
maar nog steets geen relatie!
ja hij heeft me gevraagd. maar ik was bang.
ik wilde heel graag. maar ik was bang. wat de volgende dag op school?
zou die me zoenen? ik wist niet wat ik moest doen! me moeder kwam binnen en zag me op mijn 'blackberry' op msn zitten!
en ze pakte hem af. hij dacht dat ik niks wilde. 



ik heb hem uitgelegd hoe het zat, en wat ik wilde antwoorden. maar nog steets geen relatie.
ik wilde hem wel vragen! maar was bang. wat als hij nu niet meer wilde?
en ik stelde me altijd voor dat een jongen mij zou moeten vragen!
eindelijk had ik de moet verzameld. en toen....
was het te laat. hij vond me niet meer leuk. zei die.
hij wilde gewoon vrienden blijven. 
hij vond me niet meer leuk omdat ik niks durfde. hem niet heb gevraagd & het te lang duurde.
daarom ben ik alleen op Valentijnsdag!

hebben jullie een valetijn?