dinsdag 7 februari 2012

Valentine.. (l')


Ja het is weer bijna zover! Valentijn.. 
Dé perfecte dag om te zeggen dat je van diegene houd :)
En daar heb ik de perfecte nail tutorial voor!
Benieuwd hoe ik dit heb gemaakt? lees dan gauw verder!
Ik ben de laatsten tijd een beetje inspiratie loos, maar omdat Valentijn eraan komt moet er natuurlijk wel ites zijn om over te bloggen. Toen ik dit dising tegenkwam moest ik het wel maken!
Hier deel ik hem, in 6 simpele stappen, met jullie!
Excuses voor de slechte kwaliteit foto's, de kleuren op de foto's zijn ook veel donkerder dan in het orgineel.
De volgende keer gebruik ik de camera van m'n zus. *promised* (a)

Stap 1:
Lak al je nagels een baby lichte roze. Dit moet je misschien 2 keer doen om het er goed uit te laten zien. 

Stap 2: 
Neem een witte nagellak en pak een sponsje. dip een beetje nagellak op het sponsje en dit dan op je nagel, onderaan dik en dan lichter naar boven. (laat helemaal boven in wat roze over)
(onderaan staan de door mij gebruikten producten)

Stap 3:
Doe dit zelfde met een donkere roze en dit tot de helft van je nagel.
Stap 4:
Neem nu een tandenstoker of dun kwastje en schilder op elke vinger een hartje. Denk eraan dat als je een tandenstoker gebruikt, dat je dan je vorm stippelt voor een beter resultaat.
Stap 5:
Terwijl je hartje droogt breng je de versiering om het hartje aan. Dit kan naar keuze of zoals het origineel (ik heb voor het origineel gekozen omdat ik die nu voor jullie maak:)
Stap 6:
Alles wat je nu nog hoeft te doen is een wit streepje langs een zeide van het hartje en een glimmertje (zo'n glans streepje, wat je ook altijd op ballons ziet) aan de boven kant te doen. Dan met zwart het hartje om lijnen.


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden. Laat het weten in een comment! En of je meer nagel disings wil zien :)
Vergeet de topcoat niet!
Voor extra effect in je disingn kan je glitter gebruiken.
En vergeet niet mee te doen aan de win actie!! deze is verlengd!!!
Fijne Valentijn allemaal!
ayoo mi :)                     Anne.


Gebruikte producten:
licht roze nagellag- Catrice 480 Miss Piggy Reloaded
wit- Etos eigen merk
roze- essence 63 think pink
rood- essence ... ... (sticker ontbreekt)
zwart- essence Nail Art pen 02 cool black