vrijdag 17 februari 2012

ayoo mi:)

Heey meiden!


Ik was echt radeloos over wat ik vandaag zou moeten posten.. Toen dacht ik: misschien is het leuk om wat over mezelf te vertellen, bijvoorbeeld: waarom zeg ik altijd ayoo mi? Wie is dat persoon die dat altijd zecht?
Misschien word het lezen van mijn post's ook wat leuker!
Benieuwd? 

Nou, ik heet zoals jullie waarschijnlijk wel weten Anne :) 
Ik ben 14 jaar en ik ben elke Zaterdag te vinden in Amsterdam want dan volg ik een camera acteer opleiding.
Ik heb op Bonaire gewoond! Anderhalf jaar geleden ben ik terug gekomen :) Ik ben eerder terug gekomen dan de rest van mijn gezin. 2 maanden was ik alleen in NL, ons koude kikker landje ;), alleen geweest. Ik mos het wel hoor! Dat warme Bonaire.. Mijn klas lokaal was gewoon buiten en ik moest school uniform aan! Het was er steeds zo'n 40-30 graden en als het 25 graden was dan zat ik al met 20 dekens om me heen met een warm kopje thee! Elke dag lag ik in de zee naar die mooie vissen te kijken.. Ik heb ook lessen genomen voor mijn duikbrevet, maar die moet ik helaas hier afmaken.. 









                                         (mijn huis)           
Ik vond het er echt heel leuk maar helaas moesten we weg..

aaah wat was ik schattig!!

Zoals jullie misschien in het begin ookal was opgevallen hou ik heeeel veel van acteren :)
Ik zit nu ook op een musical vereniging ( Oberon: http://www.oberontheater.nl/Home.html) En dat vind ik echt super vet!! Het is heel professioneel en de stukken die we doen zijn te gek! Vorig jaar deden we Aïda, en dit jaar RENT.

Dat was het zo wel een beetje :)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als je nog een vraag aan mij wilt stellen kan dat altijd in een comment en dan zal ik die beantwoorden.

Fijn weekend!

                  ayoo mi:)                                                    Anne.
  (owja, ayo is doeg in het papiamentu ;)  )