dinsdag 14 februari 2012

and the winner is....!

Heey meiden :)


het is eindelijk zo ver! de winner van de Crazy give away is bekend!! 
Het duurden even maar nu is het zo ver :)


Benieuwd wie er heeft gewonnen?? Lees dan snel verder!!

And the winner is....

Esmée!!

Gefeliciteerd!
Nu wel benieuwd wat je nou gewonnen hebt he? ;) hier staat het! 
  • Een puff van The Body Shop
  • Ritauls sensational foot scrub
  • 100% naturel body wash
  • & een glitter powder!!
Dit was haar gouden tip: 

Nou mijn gouden tip voor jou is: believe in yourself and be crazy with all the people you love! ♥ 

Wat toepasselijk haha. Nee maar altijd jezelf blijven, in welk opzicht dan ook, met je blog, persoonlijk gewoon alles. Want jijzelf bent uniek! 

ps. ik zal je een foto sturen, is wel genant! 

 liefs!

Het was mij wel snel duidelijk dat Esmée verdienden om te winnen.. Iedereen had daarna gepost dat ze het met haar eens waren dat het belangrijkste is om jezelf te blijven! En ik ben het daar ook zeker mee eens!

Ze had aan mij gevraagd bij het opsturen van de foto dat ze wel wilden dat ik het niet op het blog werd geplaatst. Hier heb ik begrip voor en zal dit ook niet doen.
Maar een ding is zeker: Hij was echt te gekk!!

Dus nogmaals gefeliciteerd! En als jeje adres opstuurd naar : trends-yaar@hotmail.com zorg ik ervoor dat het zo snel mogelijk op de post gaat!!

 Voor de meiden die niet gewonnen hebben, don't worry, dit was zeker niet de laatste give away!

Fijne Valentijn nog allemaal!!

  

                                                ayoo mi :)                                                          Anne.