vrijdag 21 oktober 2011

30 days challenge #1

i'm in, waarscheinlijk hebben jullie het wel gezien op andere 'beauty' blogs, maar ook ik ga de 30 days challenge doen! alleen, het lijkt me een beetje saai voor jullie om een maand lang alleen maar 30 days challenge berichtjes te lezen, elke week zal ik een bericht plaatsen. vandaag begin ik met day 1.



day 1: introduce yourself


ik ben Yara achternaamloos( hihi ik heb natuurlijk wel een achternaam;p) ik woon in een klein dorpje vlakbij Hilversum. omdat het dorpje waar ik woon zo klein is, ga ik in Hilversum naar school. ik doe mee aan de tweetalige afdeling van het mavo gedeelte, dat houd in dat je meer dan de helft van de vakken in het engels les krijgt, en omdat ik zoveel engels ''leer'' krijg ik geen andere talen zoals frans, duits, spaans etc. 
op school heb ik het tot nu toe erg naar me zin.en vind het heel gezellig,
ook zitten er super lieve meiden bij mij in de klas, Anne Gaby Karlijn.....<33


op school hebben wij laptop onderwijs waar ik heel blij mee ben, want nu kan ik in de tussen uren ook berichtjes met jullie delen!
veder weet ik zo niet wat ik er nog over kan zeggen,
als jullie nog vragen hebben, stel ze bij de comments!


lovee<33