maandag 24 oktober 2011

beauty bakery goodies

voor me verjaardag kreeg ik wat spulletjes van the beauty bakery, en i'm so happy with it! ik kreeg 1 shampo, 1 zeep & een cupcake.
inmidels heb ik alles al meerdere keren gebruikt. en vandaag zal ik jullie vertellen wat ik van deze zeepjes vind!





we beginnen met: de cupcake<33,


wat the beautybakery zegt over de skincreamer:
Dit prachtige taartje is gemaakt van sheabutter, cacaoboter en amandelolie. En die combi maakt deze mini cupcake een superieure vochtinbrenger die na het badderen een heerlijk zacht en verzorgend laagje op je huid achterlaat. Insmeren is dus niet meer nodig. Dus alleen maar natuurlijke ingrediënten en dus geen chemische toevoegingen of harde chemicaliën. Maar wat dan wel?! Sheabutter heeft een vochtinbrengende, herstellende en kalmerende werking op de huid. Cacaoboter wordt al eeuwen gebruikt als natuurlijke vochthersteller. De dikke, boterachtige olie lijkt verrassend veel op de natuurlijke lipiden in onze huid en wordt daarom moeiteloos door de huid worden opgenomen.  

Heb je geen bad? No problemo! Je kan deze skin creamer namelijk prima onder de douche gebruiken. Verwijder de topping en wrijf de skin creamer over je huid. Na gebruik hoef je je niet meer in te smeren met een butter of lotion. Kijk, daar houden wij van. Multitasken! Wat wil je velletje nog meer? Niks dus. 



wat vind ik van de skincreamer:
o my god, i love this thing so mutch<3! hihi ik ben er echt weg van, me huid voelt zo zacht aan, en het ziet er zo leuk uit, wel jammer dat je hem maar 1 keer kan gebruiken, but my skin love's it!
de cupcake's worden voor 3,95 verkocht!



wat the beauty bakery zegt over cucumber moist:
Deze groene joekel is versierd met kleine sappige komkommerzeepjes. Ik had nooit gedacht dat ik komkommer zo’n lekker geur zou vinden. Het is tenslotte niets meer dan water er wat groen. Totdat ik het in producten terugzag en vooral ruik. Het is inmiddels mijn favoriete ‘bio’ geur. Heerlijk zacht, zonnig, fris & puur. De beauty bar geeft een royale hoeveelheid romig schuim af dat zacht is voor je huid en een hydraterende werking heeft. Het laat een beschermend laagje achter dat ervoor zorgt dat je huid vocht beter vasthoudt en is geschikt voor dagelijks gebruik. Maak je huid nat met warm water en breng de zeep aan met ronddraaiende bewegingen of activeer de zeepje door ‘m tussen je handen te wrijven.


wat ik vind van dit stukje zeep:
zie je die licht groene rondjes in de zeep?, die maken je huid zo zacht! de geur van deze zeep is heel lekker, en de zeep zelf ook<33 het maakt je huid lekker zacht, en het schuimt, deze is te koop voor 4,50 & gaat lekker lang mee!




wat the beauty bakery zegt over deze shampo:
Met Lavendel & RozemarijnAls je zielig en verdrietig haar bent, is dit vanaf nu je beste vriend. Speciaal voor futloos, beschadigd en breekbaar haar is hier de Detox & Repair bar. Lavendel & Rozemarijn versterken en verbeteren de structuur van het haar en zorgen voor een gezonde, verzorgde hoofdhuid. Het is hierbij belangrijk bij elke wasbeurt je hoofdhuid met de vingertoppen goed te masseren. Die brengt de doorbloeding op gang en zorgt ervoor dat de harmonie tussen hoofdhuid functies hersteld wordt. 

How does it work?Het zit zo; teveel chemische build-up (dat zijn de gladmakende siliconen in gewone shampoo’s en conditioners) maken je haar zo glad dat het bij de haaraanzet plat naar beneden valt. Mensen vragen mij vaak: hoe kom je toch aan dat idioot grote haar? Nou, daar gaat ‘ie: het geheim zit ‘m in de shampoo bar. Die zorgt ervoor dat de aanzet van het haar wordt verstevigd waardoor het meer ‘omhoog’ komt. Alsof er een onzichtbaar steigertje om elke haar wordt gebouwd die de haar rechtop houdt. Hij is gemaakt van hoogwaardige plantaardige oliën en geeft een vol romig schuim dat je haar voedt, conditioneert en heel belangrijk: ontdoet van chemische build up. Je haar wordt op een milde manier gereinigd zonder de natuurlijke beschermlaag aan te tasten. En tegelijkertijd zo schoon dat het zijn natuurlijke stevigheid weer terugkrijgt. Het kalmeert de hoofdhuid en stimuleert de bloedsomloop dat ervoor zorgt dat je haar sterk en gezond blijft. En als Moeder Natuur ons zoiets bijzonders geeft, geven we natuurlijk ook wat terug. Dus geen dure plastic verpakkingen die de boel maar vervuilen en een hoop ruimte in beslag nemen. Bovendien is ‘ie veel zuiniger in gebruik dan gewone shampoo en dat betekent Ka-Tjsing voor de spaarpot!



wat ik vind van de dotox shampoo:
als aller eerst was ik heel verbaast, omdat het een zeep vorm heeft, maar hij schuimt heel lekker & je brengt hem makkelijk aan, me punten gaan wat stug aan voelen, maar in de gebruikts aanwijzing staat dat als je punten ruw worden, je hem de volgende keer gewoon aleen op je hoofdhuid moet gebruiken.
zo gezegt zo gedaan:) deze shampo is te koop voor 5,90


voor meer informatie over de prodcuten & bestellingen ga dan naar: thebeautybakery.nl ,ik ga zeker meer bestellen bij de beautybakery!


hebben jullie al wat van the beauty bakery?