zondag 30 oktober 2011

catrice big city LE

zoals ik al een keer had geschreven zou catrice half oktober met een nieuwe LE zou komen genaamd: big city, gister zag ik ze eindelijk ligen in de winkel, dus besloot ik twee palleten mee te nemen, berlin & sydney, ik heb er foto's van gemaakt & swachtjes, lees snel veder om ze te zien!





ik begin bij Berlin,
dit pallet bevat wat nude kleurtjes, dat is iets waar ik dus van hou,
ook vind ik de verpaking heel mooi!
het pallet bevat 6 mooie nude oogschaduw's & 2 blushes, de namen vind ik erg mooi, vooral omdat je die dingen ook in berlijn vind! 



ik vind de pigmentatie echt goed, ik denk dat ie lang blijft zitten!


er zit ook een mini oogpotloodje bij & een aplicatortje! super handig.

dan nu naar Sydney:

ik vind ook als je hem openmaakt het er heel mooi uit ziet, de gebouwen<3


ook dit pallet bevat weer 6 kleuren oogschaduw & 2 blushes<33
ik vind deze kleuren heel moooiiii!


ook van deze is de pigmentatie weer heel mooi!

de ooglook die je op de foto hierboven ziet is gemaakr met het Berlin pallet


en hierboven een look met het sydney pallet, hiervoor heb ik de roze tinten gebruikt,en deze is onopvalent en dus prima naar school te dragen!


hebben jullie al wat uit de big city LE van catrice?