dinsdag 4 oktober 2011

video: verjaardag's cadeautjes #1

zondag vierden ik mijn verjaardag, en er was op twitter aan mij gevraagd of ik mijn gekregen spullentjes even aan jullie wilde laten zien, het is niet veel moet ik zeggen, en ik heb nog niks van mijn moeder, stiefvader & vader, stiefmoeder gehad(omdat ik donder pas echt jarig ben), maar dat maakte haar niks uit, en omdat ik het zo leuk vind dat ik de laaste tijd verzoekjes van jullie krijg, doe ik ze ook allemaal, na de klik laat ik jullie mijn gekregen spullentjes zien, en de TAART!

ik krijg hem er op de een of andere manier niet toegevoegd dus de link: http://www.youtube.com/watch?v=HqAYt4XJgrY


mijn nicht is heel goed in taarten bakken, dus had ze ook voor mij & mijn 2 stiefbroers een super mooie taart gebakken, mijn twee stiefbroers gaan best vaak naar de McDonald's, dus besloot mijn nicht daar eens een taart van te maken. hihi
drankje, frietjes, big mac & saus!
wauw ik vind hem echt heel mooi! en hij smaakt ook super lekker bovendien.

ik weet niet of je het goed ziet, maar in het saus bakje zit ook daat werkelijk saus! marsepein dan!

wat vinden jullie van de TAART?
下次再见