dinsdag 25 oktober 2011

30 days challenge #2 & #3

twee keer per week doe ik 1 dag uit de 30 days challenge, vandaag doen we dag 2 & dag 3. ik doe er twee omdat het anders een heel kort bericht is, de opdracht van dag 2 is het vertellen van me angsten, en de opdracht van dag 3 bestaat uit het vertellen van je random liedjes op je ipod.  als je benieuwd ben naar me antwoord op deze vragen, moet je snel veder lezen!


day 2 je angsten:
o my gosh, Dit gaat heel personlijk worden, dus lever alsjeblieft geen onaardige comment's.
net als iedereen ben ik ook bang, 
bang  voor wat er komen gaat, bang om mensen kwijt te raken.
en misschien is het dom, maar this is me,
zoals jullie misschein wel weten zijn Anne & ik niet meer echt bevriend, ik ben bang dat dat nooit meer gaat gebeuren.:(
veder ben ik bang dat mensen me niet aardig vinden, me gebruiken,
en zoals ik al zij ben ik bang om mensen kwijt te raken.
net als bijna ieder ander meisje ben ik heel onzeker over me uiterlijk.
vinden jongens me knap? 
en vooral ben ik bang dat mensen slecht over me denken,
ik ben ook bang voor DE DOOD, het klinkt dom, maar ik ben bang dat mensen om me heen dood gaan.
wat zijn jullie angsten?






day 3 radom liedjes op je ipod:
ik heb laast ALLES van me ipod verweidert en sins die heb ik er maar 9 liedjes erop staan,
me meest geluisterde liedjes zal ik erbij zetten & veder nog liedjes die niet op me ipod staan maar die ik wel leuk vind!
<> darryl ft Jayh. 't maakt niet uit
<> keizer. Karma is een
<> JPB. jij & ik
<> maddi jane. jar of hearts
<> rihanna. california king bed
dit was mijn top 5. denk ik,
weten jullie nog leuke muziek?


wat vonden jullie van day 2 & 3?