maandag 3 oktober 2011

new in: UGGS

gister konden jullie in mijn shoplog al zien dat ik UGGS had gekocht.
ik wilde er heel graag nog even een artikel over schrijven, omdat ik eigenlijk andere wilden, en ik wil jullie natuurlijk foto's ervan laten zien.
dus als je benieuwd ben lees dan snel veder!


toen ik op de fiets naar hilversum zat wist ik al precies welke ik wilde hebben, de donker bruine.
dus liep ik strating kids(ik heb kleinen voetjes) binnen en vroeg naar de donker bruinen in maat 4. gekregen, passen, rondje lopen, in de spiegel kijken en denken:  hmm eigenlijk zijn deze toch niet zo leuk.
Karlijn zei toen: probeer de licht bruine eens, maar ik vond die altijd zo lelijk, en ging ze dus met tegenzin er naar vragen.

ze hadden ze niet meer in mijn maat alleen een maatje kleiner, dus ging ik die passen, ze zaten goed alleen ik moest als ik die kleur wilde wel een maat groter anders zou ik ze niet lang meer passen.
maar ik wilde wel even in de spiegel kijken hoe deze lelijke schoenen mij stonden,
Karlijn zei al dat ze mij heel leuk stonden, maar daar geloofde ik niks van, tot ik in de spiegel keek, ja die staan eigenlijk best wel heel leuk dacht ik toen, en toen baalde ik dat ze ze niet in mijn maat hadden.


ik vroeg aan de medenwerkster of zij toevallig wist of er nog een winkel in Hilversum zat waar ze UGGS verkochten, want ik moet en zou ze hebben.
de medenwerkster vertelde dus over Chique, alleen zijn ze daar wel 30 euro duurder zei ze, maar Karlijn & ik liepen dus naar Chique. en toen we daar waren en ik de UGGS zag staan die ik eerste instansie zo lelijk vond, wilde ik al gelijk gaan vragen naar mijn maat, zo gezecht zo gedaan.
Ik vroeg naar mijn maat, Karlijn zei toen: maar wit iis ook leuk, maar ik ken mezelf te goed, wit blijft nooit lang wit bij mij. dus ging ik gewoon voor de licht bruine, en ik had mazel want het was het laaste paar in mijn maat. maar ik ben zo blij met mijn UGGS!<3








welke kleur uggs heb jij?
下次再见