woensdag 5 oktober 2011

TAG: Karlijn


Hoi ik ben karlijn
Yara had aan mij gevraagt of ik een leuk  berichtje kon schrijven
Dus ik heb iets bedacht en daar kunnen julie op antworden op yara haar blog veel plezier .
Yara heeft zelf ook een keer deze Tag gedaan

Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moete sparen??
Em dat is een lastige maar het is een sort van scrup van lorealparie  3 in1 voor 6,95

Als jij een beautyproduct was ,wat zu je dan zijn en waarom ?
Ik zou een foundecion willen zijn want je zit altijd op iemands gezicht en je maakt er iemand bij mee .

Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je hellemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
5t/m10 meisjes

Waarneer was de laaste keer dat jij make-up hebt weggeooit?
Nog nooit maar ben wel soms iets kwijt geraakt bijv. Hele dure mascara

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Nou sins ik make-up draag doe ik niet zo veel op maar een betje mascara en een beetje foundacion

Als een niet make-up freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?
Ja ik zou wel eerlijk andwoord geven .Ondgeveer 7 potjes nagellak

Hoe vaak ga je langs de drogisterij zonder dat je echt iets nodig hebt?
Ongeveer 6x per maand

Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
 Ik heel veel tijd

Wat is je favoriete make-up item?
Foundacion en mascara

Heb je een wishlist en wat staat daar op?
Alles van gucci luchtjes en prada en louis viton 

liefs Karlijn<3