woensdag 26 oktober 2011

budget: max eye-liner

zaterdag konden jullie al zien in mijn shoplog dat ik bij de action oogpotloden had gekocht, ze hebben allerlei kleuren en ze verkopen ze er 3 voor 90 cent. ik ben gegaan voor de blauwen, aangezien ik ook blauwe ogen heb, leek dit mij het mooist. vandaag besloot ik er een paar voor jullie te gaan revieuwen! 





ze hebben best scherpen punten, waardoor je ze eerst even moet slijpen voor er goede pigmet af geeft.
maar op 1 van de 3 dopen zit een punten slijper, die het goed doet dus dat is een pluspunt!
ze worden per 3 verpakt & zijn 69 cent, dus dat is heel goedkoop!


aan de achterkant zit een smudger, een klein zwart sponsje^^ waarmee je de oogpotlood ka uitvegen, als je ze te donker vind, deze werkt heel goed.


op de foto hierboven heb ik de licht blauwen opgedaan, en uitgeveegd met de smudger, ik vind het een heel mooi effect.


tot slot nog even de swaches, deze zijn niet uitgeveegd. de pigmentatie is heel goed voor 70 cent!

wat vinden jullie van de max oogpotloden?