donderdag 3 november 2011

how to: french manicure

heee meiden, heel vaak zie je op TV van die mooie natuurlijke nagels, gister heb ik ze ook geprobeert te maken, en het lukte aardig goed. ik ben niet heel goed met nail art maar dit resultaat was aardig mooi, lees snel veder om te zien hoe ik het heb gemaakt!





wat heb je nodig?
eigenlijk heb je maar 2 dingen nodig, een roze french manicure lakje, ik gebruikte een van KIKO!
en een creme/wit kleurtje. mijne komt van de seporha.
en ik heb nog een nail whitner gebruikt, maar dat is niet nootzakelijk!
how to do:
stap 1, als je geen nail whitner heb, no problemo, deze is niet nootzakelijk, maar als je hem toch hebt is het wel zo mooi hem te gebruiken, hiervan breng je 1 laagje aan, deze laat je goed drogen.
stap 2:
breng de roze french manicure aan, van deze mag je niet meer dan 1 laagje aanbrengen omdat ie anders er niet meer natuurlijk uitziet! 


stap 3:
en breng een witte topping aan aan de bovenkant! LET OP! niet te dik.


stap 4: 
breng als laaste een topcoat aan, deze moet niet teveel shine bevatten!




wat vinden jullie hiervan?