maandag 21 november 2011

tag: what makes my happy

ik doe best veel tag's de laatste tijd, maar ik hoop dat jullie me hiervoor kunnen vergeven! maar toch doe ik vandaag weer een tag! daarin ga ik jullie vertellen wat mij blij maakt. dus als je benieuwd bent waarvan ik blij word, moet je snel veder lezen!



van welke mensen word je blij?
van veel mensen, maar ik zal er een paar speciaal een paar in het zonnetje zetten voor jullie!
als aller eerst een meisje wat ik pas een paar maanden ken, maar ze staat altijd voor me klaar en ik kan heel erg met er lachen! dus dankjewel Gaby!
dan kennen jullie vast en zeker Dajenne wel, van dood-normaal.blogspot.com ik skype heel vaak met er en ze is echt een schat! haar heb ik leren kennen op musical kamp.
ook word ik heel blij van mijn moeder, oma, vader, stiefmoeder, stiefvader, broer & al mijn vriendinnen.
maar bovenal van jullie, ik word er zo blij van als jullie mij mailen, tweeten, een comment achter laten & mij volgen! iloveyouguyssomutch!


van welke make-up producten word je happy?
er zijn zo veel producten die mij blij maken, mijn stash bestaat vooral uit budget make-up, daar word ik zo blij van! lekker goedkoop en vaak ook nog goede pigmentatie ook! maar ook vind ik heel veel duren make-up mooi....dior, to faced, channel...! mijn favoriete make-up product is blush! dus als het gaat om mijn favoriete make-up product is dat denk ik een blush van channel!


van welke films word je happy?
ik heb echt een film verslaving, dus ik zal er een paar voor jullie opnoemen: bring it on(2,3 & 4) twighlight, mean girls, the devil wears prada, house bunny, friends with benefit & monte carlo.
best veel toch?




van welke muziek word je happy?
ik heb heel veel muziek smaken, maar ik ben erg van Beyonce, maar ook muziek waar ik lekker los op kan gaan: david Quetta, LMFAO & rihanna. maar ook hou ik erg van rap: JPB, is niet echt een rapper maar ja, keizer & darryl.


van welke internetsites word je happy?
die is makkelijk: blogger! hihi maar ik zal een wat makkelijker voorbeeld geven, beautyonmytab.nl, beautylab.nl, veracamilla.nlaboutbeautyfashion.blogspot.com dat is een blog van een vriendin van me, ze is net begonnen maar het is echt een super blog! 
veder lees ik nog heel veel andere beauty blogs, check andere lovely blogs voor meer blog's. maar als ik op me laptop zit zit ik ook vaak op twitter, facebook!


van welke eigenschap van jezelf word je happy?
soms vind ik mezelf niet zo aardig, dus dit is een moeilijke vraag, maar heel veel vriendinnen zeggen dat ik altijd voor hun klaar sta en goed kan praten met hun, dus ik denk dat ik wel een social persoon ben.
veder zou ik niet echt weten wat voor eigenschappen ik heel blij mee ben, ow wacht er schiet me al iets te binnen. ik ben best heel goed in Engels, ik volg een tweelalige oplijding waardoor ik alle vakken in het engels krijg, en laast zij me mentor tegen mij dat ik een van de beste was in engels uit me klas. dus ik denk dat dat ook een goed plus punt is.



van welke hobby word je happy?
bloggen natuurlijk! dit is echt iets wat ik niet kan missen. veder mis ik mijn musical oplijding heel erg, maar helaas zou ik het niet redden met school. ook vond ik mijn zangles geweldig! en shoppen kan ik niet vergeten!

natuurlijk tag ik ook weer een paar mensen: dajenne & Lian
natuurlijk mag je hem gewoon overnemen.


liefs, xxx