dinsdag 1 november 2011

budget: reinigende porienstrips

bij de action kocht ik voor 99 cent een tijd terug de neusstrips, ik had er niet veel van verwacht, maar ik ben blij dat ik ze heb gekocht, aangezien ze echt werken, lees snel veder voor het resultaat!



wat de action zegt over dit product:
ontworpen om vuil & vet uit de porien van de neus te verweideren,
bij regelmatig gebruik zullen de prorien aanzienlijk in grote afnemen,




gebruiksaanweizing:
was het gezicht grodig en maak de neus vochtig met de vingertoppen,
droog de handen goed & veweider het plastic van de neusstrip,
breng de strip met de glade zeide op de neus aan, laat de strip 10 tot 15 minuten drogen,
waarneer de strik helemaal droog is, langzaam en vochtig van de neus verweideren.



op de verpaking staat dat de neus strip binnen 10 a 15 minten droog is, als ie nog niet droog is moet je hem er langer ophouden, bij mij was ie binnen 25 minuten droog.



als het lospeuteren pijn doet, kan je het het best met lauw/warm water verweideren.



resultaat: 

ik ben blij met het resultaat, de onzuiver heden zijn gelijk vermindert, ik raad jullie dit product echt aan als je opzoek bent naar goedkopen neus strips!





moet je kijken hoeveel vuil eraf komt ^^ hahaha
de neusstrips zijn te koop bij vrijwel elke action variant, voor 0,99 cent!

hebben jullie deze neusstrips al geprobeert?