maandag 7 november 2011

Catrice: 340 ooops nude did it again

heee meiden, donderdag was ik bij de kruivat om o.a. het catrice new york & londen pallet ook te halen, en ik zag deze absolute eye colour  liggen, en o my gosh, wat vond ik deze kleur mooi, toen ik thuis was begon ik gelijk foto's te maken. benieuwd? lees snel veder!



wat catrice zegt over deze oogschaduw:

Absolute kleur, absolute houdbaarheid, absolute dekking – nu verkrijgbaar in 11 kleuren! De inspiratie: de internationale catwalktrends. De look: van sexy glamour tot cool. De effecten: van mat tot kristalhelder en van metallic tot satijnglanzend.
de naam vind ik geweldig: 340 ooops nude dit it again!
ik ben gek op nude kleurtjes, dus deze mog zeker niet aan mijn collectie ontbreken. de absolute eye colours zijn te koop voor 2,50 per stuk, lekker budget proef dus.

de pigmentatie is ook goed zoals we van catrice gewent zijn, hij dekt goed, blijft lang zitten, en ziet er prachtig uit!

wat vinden jullie van deze mono?