woensdag 2 november 2011

sleek oh so special pallet

oef, ik ben iets te laat met dit bericht aangezien ik me sleek pallet al bijna een maand heb! hihi, maar goed van dajenne kreeg ik een leuk pakketje toegestuurd voor me verjaardag waar o.a. het oh so special pallet van sleek in zat, en ik vond het toch wel tijd worden vandaag voor een berichtje hier over! lees snel veder voor, foto's, swaches...






zoals je ziet ben ik gegaan voor nude kleurtjes, dat is omdat ik daar het meest van hou, en ze dan ook naar school zou 'kunnen' dragen.

omygosh, ik ben zo blij met dit sleek pallet, de kleuren, wauww<33
kan je trouwen met oogschaduw?
hihi



van rechts naar links( bovensterij) ik begin RECHTS! bow, organaza, ribbon, gift basket, glitz, celebrate.



van rechts naar links (ondersterij) ik begin weer RECHTS, pamper, gatau, the mail, boxed, wrapped up, noir.


zoals als verwacht is de pigmentatie heel goed!
ik ga zeker nog meer sleek palleten aanschaven!


hebben jullie al een sleek pallet zoja welke?
zonee, welke zou je willen?