woensdag 9 november 2011

catrice: gel eye liner 020 it's mambo nr.2

dit is een product wat echt onzetend fijn is, en wat jullie waarscheinlijk wel kennen, de gel eyeliner's van catrice, ik weet toevallig dat Anne ze ook heeft, en zij vind ze heel erg fijn, klik hier voor haar revieuw, maar goed, vandaag ga ik jullie even swashes laten zien, en mijn mening laten weten, als je van plan bent deze te gaan kopen, moet je snel even veder lezen!



de verpakking, vind ik echt heel mooi, heel stijlvol, strak en modern!
ik ben gegan voor de bruine variant, omdat ik die mooi natuurlijk vind! het is de kleur 020 it's mambo nr.2!


wat catrice zegt over dit product:

020 It's Mambo Nr. 2
Dankzij de ultrazachte geltextuur hoef je geen​professioneel topmodel te zijn om een prachtige eyeliner te creëren. CATRICE Gel Eye Liner kan zo nauwkeurig als een vloeibare eyeliner worden toegepast - voor een bijzonder zijdezachte afwerking en fascinerende, intense ogen! Nu verkrijgbaar in twee nieuwe metallic tinten, in een totaal van vier kleuren.
hier zie je dat de kleur echt bruin is!

ik was echt verbaast over de pigmentatie! echt goed, hierboven heb ik hem 1 keer aangebracht met het bijbehoorende gel eye liner kwastje. 
kwastje: 2,49
gel eyeliner: 3,99

wat vinden jullie hiervan?