zondag 13 november 2011

mijn dip dye hair

heee meiden! in mijn favoriete van de maand filmpje konden jullie al zien dat ik net als veracamillaSerena en Tara ook dip dye of ombre hair heb.  je ziet het zo veel de laaste tijd! na de klik laat ik jullie foto's zien van mijn dip dye hair!



ik had net het haar van Vera Camilla gezien op haar site. en gelijk besloot ik mijn haar te verven. Thank God had mijn moeder die zelfde dag nog even tijd dus kon ik gelijk maar haar verven. zo gezegt zo gedaan.
op de foto hierboven zie je hoe mijn haar er uit zag toen ik het voor het eerst had geverft.
maar het effect was matig. bijna niemand zag het. behalven jullie in het filmpje.
maar van mij mog het toch nog wel een tintje donkerder.

dat gebeurden ook al een week later. en oh wat ben ik blij met mijn haar!

mijn haar krult hier zo mooi! maar de kleur
ziet er een beetje faal uit
op de foto.



wat vinden jullie van de dip dye hair trend?