dinsdag 8 november 2011

30 days challenge #4 & #5

enn het is weer tijd voor de 30 days challenge, met vandaag dag 4 & 5!
vorige week vertelde ik jullie me angsten en over me radom liedjes op me ipod!, deze week vertel ik jullie 10 like's & dislikes & me favoriete cover van een liedje!, oeff nouu dit word leuk, ik hou namelijk van cover liedje! hihi, beniewd welke dan toch me favoriet is? en wat mijn like's & dislike's zijn? lees dan snel veder!





day 4 likes & dislike's:
likes:
cupcake's, boys, bloggen, twitter, friendzz, pizza, ipod, music, beautylab.nl, movie's, make-up & jullie!
dislike's:
ruzie, school, homework, geen nieuwe blogpost, make-up erafhalen, kamer opruimen, zuurkool, spruitjes, mega mindy, ennn?




day 5 favoriete cover van een liedje:
ik heb er wel eens een keertje over geschreven, maar ik ben een eenorm van maddi jane,
een klein meisje van 13 a 14 jaar oud? met een enorm goeie stem!
maar ook ben ik een groot van van GLEE, maar als ik echt zou moeten kiezen ga ik voor maddi jane!
met jar of hearts!


enn enn? wat vinden jullie van maddi jane?