vrijdag 18 november 2011

Tag: beauty

ik hou echt van TAG'S! daarbij leer je the girl behind the blog beter kennen, en het kost niet veel tijd. omdat ik niet veel tijd heb doe ik vandaag ook een Tag voor jullie, en laat die nou net toevallig over beauty gaan! lees snel veder!

gezicht

1. hoe vaak was je je gezicht?
2 keer per dag, s' avond's onder de doush natuurlijk, en s' ochtend's gewoon met een washand! en ik reinig 2 keer per dag ook me gezicht met reinigings melk, en reinegings lotion. dus eigenlijk best vaak:o

2. welk huid typen heb je?
 ik heb een vrij drogen tot normalen huid.

3. welke facewash gebruik je?
reinegings producten van lady eshter!
4. scrub je je gezicht?
1 a 2 keer per week!

5. met welke scrub scrub je je gezicht?
soms maak ik er zelf een, maar meestal gebruik ik een gezicht's scrub van Lady Eshter

6. . Welke moisturizer gebruik je?

geen;p whahah
7.  heb je sproetjes?
jaa bij me neus hihi.



8. gebruik je oogcreme?
jaa! eentje van lady eshter. maar niet elke dag! ik heb het natuurlijk niet echt nodig aangezien ik zo jong ben.;)

9. heb je vaak onzuiverheden op je gezicht?
de laaste tijd wel meer dan eerst, omdat ik steets vaker een poeder gebruik. maar het valt wel mee ik heb amper onzuiverheden.

10. hoe vaak onthaar je je gezicht?
nooit, me wenkbrauwen vind ik prima, en veder heb ik geen opvalende snor ofzo:)



make-up:


1. Welke foundetion gebruik je op dit moment?
als ik foundetion gebruik gebruik ik essence clear & matt, super goeskoop & mooi dekking!

2. welke concealer gebruik je?
eentje van KIKO. ik ben alleen wel opzoek naar een nieuwe.


3. weet je van jezelf of je een gele of een roze ondertoon heb?
haha ik denk er tussen in, maar iets meer naar de kleur van roze.


4. draag je wel eens valse wimpers?
naar feestjes, of met looks maar nooit naar school.


5. wissel je je mascara iedere 3 maanden?
oehhh, dat verschild, soms vind ik na een tijdje een mascara niet meer fijn, dus dan gooi ik hem weg, maar soms gebruik ik eentje wel ietsjes langer:$


6. welke mascara gebruik je op dit moment?
voor me verjaardag heb ik een smokey eye mascara van essence gekregen, die gebruik ik nu.


7. welke tools gebruik je om je make-up aan the brengen?

ik gebruik het vaakste een poederkwast van royal effem!




8. gebruik je een gezicht's primer?
jaa! eentje van de hema
9. gebruik je een oogschaduw basis?
jaaa de i love on stage eyeshadow base van essence

10. welke kleur oogschaduw is je favoriet?
ik hou het meest van nude kleurtjes, dus ik denk  licht/bruin of grijs, 

11. gebruik je liever oogpotlood op eyeliner?
allebij! hihi eyeliner boven me oog, oogpotlood op me waterlijn.

12. hoe vaak prik je jezelf met oogpotlood in je oog?
te vaak! 1 keer per week?

13. gebruik je wel eens minarale make-up?
niet bewust ofzo,

14. gebruik je wel eens losse poeder oogschaduw?
neee daar kan ik niet mee overweg.

15. wat is je favoriete lipstick?
een peachy van catrice

16. en wat is je favoriete lipgloss?
elke die zacht roze is, hihi

17. welke blush is je favoriet?
een hele budget proof: Max blush, in een zalm roze kleur!

18.Koop je wel eens make-up op Ebay/Marktplaats?
neee, nog nooit gedaan

19. koop je graag drogisterijmerken?
jaaa, essence catrice... :) 

20.  Op welke make-up blunder zou echt een straf moeten staan?
te veel foundation, iell

21. Hou je van opvallende kleuren make-up of kies je liever neutrale tinten?
neutrale. hihi dat ziet er veel mooier uit vind ik!


22. welke cleb heeft altijd mooie make-up op?
Lauren conrad




ik TAG: Joany & Anne