woensdag 24 augustus 2011

action review

in dit shoplog konden jullie zien dat ik bij de action deze vocht in brengende maskerdoekjes en deze schuimende reinigins doekjes gekocht. ik wilde al heel lang een review der over schrijven, had er alleen niet meer aan gedacht.
hier als nog een review, klik daarvoor op lees meer.


schuimende reinigings doekjes:
deze reinigings doekjes werken anders dan normalen reinigings doekjes.
je moet ze onder de kraan nat maken met water en er over te vrijven, dan horen ze te gaan schuimen. ik had op beautylab gelezen dat het niet werkten, maar na een tijdje vrijven werkt het toch wel, he schuimt niet veel, maar toch een klein beetje.
ik zou het sowieso niet handig vinden om deze doekjes mee te nemen. want als je snel je make-up er af wil halen is het toch niet helemaal handig. het verwijderd de make-up trouwens wel goed. omdat ik een vrij gevoelige huid heb prikken doekjes vaak in mijn gezicht. bij deze had ik het niet zo zeer. er zitten 3o doekjes in een pakje voor 85 cent.

maskerdoekjes:
dit zijn kant en klaren doekjes die je gewoon op je gezicht legt.  het enige wat je hoeft te doen is ze op je gezicht te leggen en 15 minuten in te laten trekken. ik had ze mee genomen op kamp, daar hadden we ze 's avond's op gedaan. ik vind ze niet echt fijn op me gezicht. ze trekken heel erg, daarna is me huid wel ietsjes zachter, maar veder helpt het niet echt.
ik weet niet of ik ze nog eens zal kopen, ze zijn wel goedkoop omdat er 8 in een pakje zitten voor 1,50.

wat vinden jullie van deze producten?
下次再见