donderdag 4 augustus 2011

tag: mijn favoriete apps

ja alweer een TAG. deze tag vond ik op teskuh's blog. ik ga jullie mijn favoriete ipod apps laten zien:D
de apps die ik het meest gebruik zijn van die socalle apps, zoals hyves, facebook, msn. maar ik heb er toch een paar voor jullie uit gekozen.
ben je beniewd? lees dan snel veder!




als me ipod ontrendelt kom je dit als eerste te zien.


ja ik hou het meest van mijn twitter app.
dan lees ik de sociale updates van me vrienden,
en van jullie natuurlijk:)
ik zou echt niet weten wat ik zonder twitter zou moeten hoor!

sorry ik kreeg hem niet
recht

ik ben dit spel een tijdje terug gaan spelen door mijn stiefbroer.
je hebt dan je eigen winkel en dan moet je kleren maken zeg maar,
en die dan op hangen.
je kan het intreur van je winkel ook helemaal zelf bepalen.
ik heb al een tijdje het spel niet gespeeld maar ik zou er vanavond weer eens naar kijken.
ook kan je mensen als vriend toevoegen en ze GIFDS sturen.
als je het heb mijn ID daarop is: livehappynez 
voeg je me even toe;)?


de H&M app. 
zo weet je altijd wat en waar in de winkel hangt,
je kan het ook nog eens gelijk via de app bestellen.



jep i know its for boys!
maar ik hou echt van dit spel.
haha gewoon een balletje hoog houden:)



veder zit ik ook gewoon op safari(internet) en met me camera enzo.
dit waren mijn favo apps.
ik TAG iedereen die deze tag wil over nemen.

下次再见