woensdag 24 augustus 2011

Even tussendoor...

Lieve Lezeressen,

Weer even een berichtje van mij uit dit zonige italiƫ,
Waar ik nog steets ben,
Eergisteren(Maandag) ben ik naar een heel groot winkelcentrum geweest waar ik een aantal producten van KIKO heb gekocht,
Die ik met een winactie onder jullie wil verloten.
Hoe en wat weet ik nog niet precies.
Maar dat laat ik jullie in een ander bericht later weten.
Het zijn trouwens oogschaduw's die jullie kunnen winnen.
Woensdag ga ik naar Milaan, en daar zou ik ook het een en ander gaan kopen.

Er is ook nog iets fout gegaan bij het publiceren van een bericht vorige week donderdag,
Die staat er nu wel op, maar bij donderdag.
Ik hoop dat jullie er toch even naar willen kijken, ik geef jullie daar een room tour.
Alvast bedankt<3

Als je vragen heb, Stel ze bij de comments of via mail.
Liefs,
Yara<33