donderdag 18 augustus 2011

my room

ik heb deze tag zelf verzonden. hij lijkt een beetje op 50 things in my room tag, maar toch is het ietsjes anders. want hierbij laat ik mijn hele kamer zien, met foto's.
het zijn heel veel foto's dus ik hoop dat jullie het leuk vinden. en je mag hem natuurlijk over nemen.


ik begin gewoon bij de ingang, dus waar je binnenkomt.me kamer zijn heel veel hoedjes dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat het veel foto's zijn.

wat je helaas niet ziet op de foto is het gedeelte naast me deur. daar zit nog een kast en achter de deur zit een kapstok.
veder om het hoekje zit me bureau en op de vensterbank staat een bak met nagellak en oogschaduw.
me zit hoekje is echt mijn favoriete plek in me kamer. vlakbij me make-up, lekker films kijken! i love it!

het trapetje loopt naar me bed, een twee persoon's hoogslaper.veder staat de make-up organizer en mascara's


ik tag Anne & Dajenne.


wat vinden jullie van mijn kamer?
下次再见