vrijdag 12 augustus 2011

vakantie plannen.

vandaag aan het einde van de dag ga ik op vakantie naar italie. wij staan op een kleine camping in Moniqa dell Garda en het ligt dus aan het garda meer. ik ben 3 weken weg.
en omdat ik in italie zit en op onze camping geen WIFI is, zal ik proberen voor uit te schrijven nu, en vanuit daar zal ik ook nog wat proberen te schrijven want op de camping naast ons is wel WIFI. natuurlijk zou ik als ik als ik terug ben een groot shoplog op nemen! we gaan als we daar zijn ook nog een dagje naar milaan, en de markt en een groote winkel straat. dus genoeg leuke winkeltjes om make-up, kleding of andere leuke hebben dingetjes te kopen. maar ik hoop dat jullie snappen dat ik weinig zal plaatsen. ik zou proberen 1 keer in 2 dagen een bericht te plaatsen maar kan het niet beloven.

waar waren/gaan jullie heen op vakantie?
下次再见