zaterdag 20 augustus 2011

pink lips

 i love pink. ik heb best veel roze lipstick's & lipglossjes. dus ik vind het wel leuk om daar een artikel aan te besteden.           
roze is een leuke kleur, maar niet echt iets voor een mooie natuurlijke look, maar voor feestjes is het altijd leuk. ik heb zelf best veel roze make-upjes.
maar dit artikel gaat alleen over lipproducten. lees veder voor een overzicht van mijn roze lip producten.


helemaal links zie je een roze lipbalsem van de H&M, daarnaast een glossje uit Italie en rechts een gloss van Cien.
links een felle roze lip stick van royal effem, in het midden een licht roze stick van essence en rechts een fel roze lip stick van miss sporty
links een roze lipstick van royal effem, deze heeft goud in het midden wat een mooi effect geeft en rechts een iets lichter roze ookal van royal effem
een roze lip potlood van de action. en daarnaast 2 roze mini party lipglossjes van essence.

dit zijn mijn favoriete. helemaal links zie je die van miss sporty, in het midden een van royal effem en rechts ook een van royal effem. onderaan ligt het glossje van cien. hier onder laat ik foto's zien dat ik deze op heb.
dit is die roze met het goude in het midden
van royal effem. 

dit is de hele roze van royal effem

die gene van miss sporty

de lipgloss van cien

het kan zijn dat je zie niet heel goed ziet omdat ze allemaal na elkaar op gingen.

wat vinden jullie van deze pink lips?
下次再见