maandag 8 augustus 2011

Tag: show your screen

deze tag vond ik op anne's blog.
ik vind hem heel leuk en ga hem dus even van haar over nemen,
in deze tag laat ik dus mijn bureau blad achtergrond zien.
op deze foto zie je mijn computer al staan.(hij is tijdelijk).
maar nog niet me achtergrond. als je hem wilt zien, moet je even veder lezen.


ik heb geen bijzondere computer ofzo, nee gewoon de ouwe van me moeder. maar gelukkig komt na de zomervakantie mijn laptop en dan ben ik als het goed is van dit ding af. haha ik dwaal af.


dit is mijn achtergrond. niet heel bijzonder maar gewoon een simpele picnik collage van mijn vriendinnen.

links boven aan die je mij & Bibian. dat was op een hollywood feestje en als je dit bericht had gelezen was je de foto al ergens tegen gekomen.
links onder zie je mij & Danique. dat was vlak voor wij de musical hadden.
rechts boven zie je mij beste vriendinnetje Anne. we hadden toen cupcake's gemaakt. (heb het zelfde t-shirt aan als op de foto met Danique xd)
en rechts onder zie je Francy en mij. zij is een Italiaans meisje wat ik vorige zomer op de camping heb ontmoet.


ik heb maar 4 dingen op me bureau blad staan.
msn, foto's, Chrome(internet) & itunes.
in mijn afbeeldingen staan alleen maar foto;s voor me blog in mappjes met de datum,
chrome is gewoon mijn favoriete en snelste internet,
en via itunes zet ik muziek op me ipod.
meer kan ik er helaas niet echt over vertellen.
IK TAG IEDEREEN DIE DEZE TAG WIL OVERNEMEN.

wat staat er bij jullie op je bureau blad?
下次再见