zondag 28 augustus 2011

tag: smile to the world

deze tag vond ik op Anne's blog en de zusjes van Serena hadden hem ook gedaan. ik vond het wel leuk om deze tag over te nemen. " Deze tag is niet zomaar een tag, dit is een speciale tag. Het betekent dat de lacht naar de wereld, dat jij een stukje geluk door wil geven. Dat je lacht naar de bloggers die je tagt, en naar alle lezers van je blog. Post een foto van jezelf, een foto waarop je glimlacht, een foto waarop jij geluk uitstraalt. "
ik vind het een hele mooie tag.

dit is mijn foto. dit was op musicalkamp. we hadden media training en ook een fotoshoot.
dit waren mijn vriendinnen van musicalkamp. links zie je Faye, op haar rug zit Eline ik zit bij haar op musical les en ben via haar bij dat kamp terecht gekomen. in het midden staat Jente, wij deelde samen een stapelbed. met haar heb ik nog heel goed contact en ze is super. op mij rug zit Novella. ik vind iedereen zo aardig. dit waren mijn vriendinnen uit mijn levenstijds groep, met de oudere heb ik ook contact.
hier lach ik omdat ik zo een mooie tijd gehad, echt ik mis iedereen enorm. 

ik tag iedereen die hem wil over nemen.
下次再见