donderdag 25 augustus 2011

Winactie

Hee lieve lezeressen,

Herrinderen jullie mijn bericht van gister nog?
Over mijn KIKO winactie?
Nou ik weet dankzij een Vriendin hoe jullie kunnen winnen'

Wat kan je winnen:
Make-up van het italieaanse merk KIKO(wat uitzonderlijk te Koop is in webshops en Italiƫ)
2 oogschaduw's, 2 nagellakjes & een lipgloss.
Het ligt er een beetje aan wat ik tegen kom.

Wat moet je doen?
Een mailtje sturen aan: Imperfectionisbeauty@live.nl met daarin:
Je naam, je leventijd & even tuweel ALS je het hebt je blog.
Maar zo simpel is het allemaal Niet,
De bedoeling is dat je een look maakt, een everyday school look,
Maak daar een foto, filmpje van en mail dat naar mij.
Je moet ook als je een foto maakt halverwege een foto maken als je bezig ben.
Zo weet ik dat je het echt zelf heb gemaakt.
Vertel gelijk erbij hoellang je me al volgt.
En je maakt meer kans als je me gelijk volgt op: blogloving', twitter En me blOg zelf.

Voor waarneer?
Je krijgt twee weken de tijd.
10 september tot 4 uur s'midags heb je de tijd.

Ik kies 2 winaars op 11 september, en je krijgt 3 producten per persoon.
Suc6'

Email: imperfectionisbeauty@live.nl
Liefsx!